تبلیغات
بسیج دانش آموزی تربت حیدریه - دهه بزرگداشت امام علی النقی علیه السلام در فضای مجازی

بسیج دانش آموزی تربت حیدریه
انقلاب فضای مجازی

بزرگ مردتاریخ

جستجو
مطالب اخیر
لوگو دوستان

 پایگاه مقاومت بسیج نصر
جعبه حدیث

جمعی از کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با توجه به ضرورت و اهمیت نشر معارف اهل بیت علیهم السلام در فضای مجازی تصمیم گرفتیم که از امکانات این فضا در راستای رسالت خود برای جامه عمل پوشاندن به این هدف مقدس استفاده کنیم.

با توجه به این هدف به پیشنهاد جمعی از کاربران تصمیم گرفتیم که دهه ای را به عنوان "دهه بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی" معرفی کنیم تا در این دهه تمرکز فعالیت های خودمان را بر روی این هدف بگذاریم.

انتخاب امام علی النقی (ع) برای شروع این حرکت به این دلیل بود که احساس کردیم در راستای معرفی ابعاد وجودی این امام همام از طرف ما کم کاری صورت پذیرفته است و معارف این امام عزیز آنگونه که بایسته و شایسته است در جامعه و بخصوص در فضای مجازی بیان نشده است.

اعتقاد ما بر این بود که این حرکت باید حرکتی جامع باشد که طی آن تمام افرادی که به این هدف معتقد هستند بتوانند در زمینه توان و تخصص خود سهمشان را در عملی شدن این هدف ادا نمایند. با توجه به این امر با هماهنگی هایی که با دوستان خود در برخی خبرگزاری ها،سایت های خبری و تحلیلی، نهادهای تولید محتوا و افراد توانمند در تولید محتوا داشتیم این دوستان ضمن استقبال از این ایده تعهد کردند که به اندازه توان خود در این دهه محتوا در رابطه با امام دهم تولید نمایند و نیز محتواهای تولید شده را بازنشر نمایند.

بی تردید محتواهای تولید شده در قالب هایی چون حدیث، زندگی نامه و روایات، پوستر، کلیپ، دلنوشته، عکس و تحلیل زندگی امام هادی (ع)  و نیز محتواهای تولید شده به زبان هایی غیر از زبان فارسی توسط کاربران فضای مجازی باز نشر خواهد شد.

انشاالله تصمیم داریم که در هئیتی که روز شهادت امام هادی (ع) توسط فعالان مذهبی فضای مجازی برگزار خواهد شد محتواهای تولید شده و تجمیع شده را در قالب مکتوب یا بصورت نرم افزار ارائه نماییم.

شایان ذکر است سوژه روز "دهه بزرگداشت امام علی النقی (ع) در فضای مجازی" در شبکه اجتماعی افسران برای تجمیع این محتواها در نظر گرفته شده است.



نوشته شده در جمعه 25 فروردین 1391 توسط هادی صاحب نام
مقام معظم رهبری

نویسندگان
آمار سایت
Blog Skin